mandag den 18. juli 2016

...rainy days

...jeg har bare haft sådan en hygge weekend, hvor jeg har fået ordnet en masse ting. - Dejligt!

Og det har jo regnet, i hvert fald noget af tiden, så jeg behøver ikke have dårlig samvittighed over at have siddet inde....
Og nu ser det måske ud til at blive bedre vejr....??

De røde kort her er ret populære...så jeg har altid brug for nogle ekstra...Nogle med stjerner, andre med blomster....der er aldrig 2, som bliver helt ens. 

Ønsker Jer en god mandag...

HanneZ

3 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort. Uha, kender det der med dårligt samvittighed :-)
    K.h. Ketty

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde.

    Fuglen, er det en punch? Og hvor dælan får jeg mine fingre i sådan en fætter??

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuglen er en punch. Men jeg kan ikke huske hvor jeg fandt den. Sikkert hos min lokale pusher. Så afsted til den nærmeste krea butik. ☺ HanneZ

      Slet