fredag den 4. marts 2016

...en lille pause.

...så gik der lige en uge.
Og den er gået stærkt.

Egentlig ville jeg have vist en kjole jeg har syet til kongebal. Eller en af de sidste navne vimpler eller invitationer til en konfirmation...

Men i dag bliver det altså bare til de sidste kort. Igen. :-)

Det tager tid at blogge og jeg trænger til en lille pause.

Jeg rydder op, og smider ud....og når jeg engang bliver færdig (hvis jeg skulle være så heldig), får jeg måske mere tid til at lave noget kreativt.

Jeg har dog fået lavet en ny header til bloggen med forårsstemning. Og så kan i se kortet i blå og rosa farver også. (Inspireret af alle de planter man ser alle vegne nu.)

Jeg ønsker Jer en dejlig weekend.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Det er godt med pauser ind imellem og man skal lytte til sin krop. Dejlige forårskort og header der varsler forårets komme. Du ønskes også en rigtig god weekend.
    K.h. Ketty

    SvarSlet