onsdag den 24. februar 2016

..hyasinter

...og rib bluser.

Jeg er ikke så kreativ i øjeblikket! - siger min mor....
I hvert fald synes hun, der er alt for mange kort herinde på bloggen i øjeblikket.

Jeg laver også lidt andet engang imellem:

Arrangere lidt planter og syr et par højhalsede rib bluser til pigerne. Men det rækker altså ikke til ret meget mere end kort-fremstilling og lappesyning.
Det er det letteste og mest overskuelige, at gå til og fra, lige nu...

Så kort og kosmetikpunge er sikkert det, som jeg kommer til at blogge om, indtil jeg finder lidt mere overskud til at være mere kreativ. :-)

God onsdag.

HanneZ

3 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Jeg er nu ikke enig med din mor, synes altid du er kreativ og når meget ved siden af dit job :-)
    Der kan ikke blive for mange af dine kort :-)
    Hilsen Ketty

    SvarSlet
  2. Hej Hanne
    Synes der har været tavshed længe, er bekymret for om du er syg?
    God dag.
    K.h. Ketty

    SvarSlet
  3. Hej Ketty. Jeg er lige her. :-) Jeg trængte bare lige pludselig til en lille pause. Og så gik der lige en uge...God aften. KH Hanne

    SvarSlet