mandag den 4. januar 2016

...så er 2016 i gang...

...efter en 2 ugers juleferie er det hårdt, at starte job igen....

Heldigvis har jeg de sidste dage af ferien indhentet noget af det forsømte..- jeg har nemlig puslet.
Og det trængte jeg virkelig til.

- Egentlig var jeg slet ikke klar over hvor meget jeg trængte til det, før jeg faktisk sad der...
Kender I det?

Nå, men jeg blev ikke færdig med at vise mit projekt frem.
Så her er 2 kosmetik-punge mere. Den ene (35M) i lidt utraditionel farve sammensætning: lilla, mint grøn, lyserød, brun, natur og gult.
Den anden : lilla med brun og sand.
Begge med kobber stjerne.

Der er endnu 2 varianter, som jeg lægger ind på et senere tidspunkt.

Ønsker Jer en god mandag.
HanneZ

3 kommentarer:

  1. Det er nogen meget fine punge. Lækre farver i begge to.

    SvarSlet
  2. Fine og tøffe punger du har sydd!

    SvarSlet
  3. Tak, Eva og Edny. :-) Og god aften.

    SvarSlet