fredag den 4. december 2015

...en travl uge

...er gået. 
Jeg har ikke haft så meget tid til at pusle...vi har nemlig haft besøg af overnattende gæst. Og har istedet snakket og hygget. :-)

Og lige nu kniber det med at tage billeder....- det er jo mørkt, når jeg går hjemmefra og mørkt, når jeg kommer hjem igen. Så billeder må vente til weekenden.

Her er det julekalenderlys og pebernødder på havebordet ud for døren fra i søndags, med det dejligste solskin, inden stormen...

Jeg fik pyntet en krukke ved døren, og så har jeg gjort nogle hæklerier færdige....skal nok være klar med billeder i næste uge.

Indtil da, ønsker jeg en rigtig dejlig weekend.

HanneZ


2 kommentarer:

  1. Flot dekoration ! også god weekend til dig !

    SvarSlet
  2. Lyder skønt, julehygge dur her i stormen.

    - Anne

    SvarSlet