mandag den 21. december 2015

...3 dage tilbage...

...og nu er efterskolebarnet hentet. - Mangler så storesøster, men hun er på vej.

Uh, det kan være svært at samle alle, med 3 store piger der alle er meget aktive...

De hæklede julesokker:
Jeg startede med blå sokker....fordi blå skulle være min jule farve....

MEN hvad sker der så? -Tilbage ved den røde farve....jeg skulle bare lige prøve med mørk rød hæl og tå og så ellers hvidt og rødt...og vupti, så har jeg hæklet en 6-7 stk. 

Håber i nyder en dejlig mandag?
HanneZ


3 kommentarer:

  1. Super søde sokker. Jeg hæklede dem også for et par år siden hvor vi pyntede med dem på tallerkenerne juleaften. Rigtig god jul!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, dine hæklede sokker.

    SvarSlet