fredag den 28. august 2015

Fødselsdags weekend.

...i morgen har yngste barnet fødselsdag.  - Hun bliver 14 år...uhh...

I dag skal hun fejre fødselsdag for klassen sammen med en skole veninde.

Jeg fik lov at lave indbydelserne, som jeg udformede som postkort.
(mit nye fortrukne design. :-). )
På forsiden et billede af pigerne og frimærket er lavet med et dannebrogsflag. Ellers bare lige ud af landevejen...

Jeg fik også lov at pynte gaven til veninden....
Et lille til/fra kort med forbogstavet i navnet og et par små blomster...

Håber pigerne får en dejlig dag.
Og at I får en rigtig dejlig weekend.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Jeg synes bestemt også det er spændende at læse om andre ting du foretager dig. Flotte, kreative indbydelser, du er meget idèrig.
    Tillykke med yngste datter.
    God weekend.
    Ketty

    SvarSlet