onsdag den 6. maj 2015

Kobber pudsning

...havde gået og kigget lidt på min kobber mælkespand....
Vidste ikke rigtig om jeg eller hvordan jeg skulle pudse den?

Men det fandt jeg hurtigt ved at google her.

Og jeg begriber da ikke, at jeg ikke bare gjorde det noget før.
En halv time er hvad jeg har brugt af tid. Og ikke ret meget kno-fedt. 

Først stod jeg med spand og børste hele vejen rundt om spanden....og derefter fik den et enkelt lag med Brasso, som jeg så pudsede væk.

Og dette er resultatet. 
Før og efter billede.
En helt fantastisk forandring.

Har lige klippet en gren af en klatre-hortensia og nu er foråret sprunget ud i min stue.

God onsdag.

HanneZ

3 kommentarer:

  1. Hvor flot den skinner, du kan sikkert spejle dig i den
    Hilsen Ketty

    SvarSlet
  2. Ja hold da op en forandring.. ser godt ud.. :)

    SvarSlet
  3. Sikke da en lækker spand.

    SvarSlet