torsdag den 16. april 2015

Bordkort og overraskelse

....til at matche invitationerne, havde jeg lavet bordkort med menu, med samme grafik som ønskelisten, som var stukket ind i invitationerne.

Ideen, fik jeg foræret, da jeg lavede invitationer og bordkort til en konfirmand sidste år, så den lå lige klar i baghovedet.

Datteren yndlings farve er grøn og jeg syntes at billedet af tusindfryden fra vores baghave passede godt og det blev også farverne/blomsten (dog margueritter) til borddækningen.

Jeg havde også lavet papir tusindfryd til toppen af sangene, som står i sangskjulerne, som nok er de hurtigst fremstillede sangskjulere, jeg nogensinde kommer til at lave....mere om den historie en anden dag.

God torsdag.

HanneZ

2 kommentarer:

  1. Hvor har du lavet mange fine ting i forbindelse med konfirmationen
    Ketty

    SvarSlet
  2. Kan man købe dem her eller et andet sted?

    SvarSlet