fredag den 30. januar 2015

Patchwork taske

...hov....endnu en uge er gået... men hvor blev den af?

Nåh jo...jeg har haft meget travlt denne uge...og det er helt vildt så effektiv jeg har været. Først på arbejde og bagefter herhjemme.
Alligevel tænker jeg på alt det, jeg ikke nåede....
- hvorfor er det sådan?

Mens jeg arbejder på nogle tidskrævende opgaver, må I se den lille patchwork taske, som nu følger mig og min pc rundt i huset. Den indeholder bl.a. strømkabel, kabel til kamera og en back-up, ting som gerne må pakkes lidt væk, når de ikke er i brug. Og når de skal i brug, er det rart, at de er lige indenfor rækkevide.
Den er syet i små lapper af gråt og blåt. 
Og jeg har printet og syet en etiket af en sovende polarræv på siden.

Nu glæder jeg mig til weekenden....og håber jeg kan finde ud af at slappe lidt af.

God weekend til Jer.
HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar