søndag den 14. december 2014

3.søndag i advent.

..som dagene flyver....men jeg prøver, at lade være med at lave mere end jeg har lyst til. Der skal nemlig være tid til, at nyde det.

Jeg synes det var lidt sjovt, at jeg lige havde købt stoffet med lærkegrenen til opslagstavle-projektet, og kort derefter var i skoven og nærmest faldt over grenen her.

Det ligner jo næsten den på trykket. Og den skulle i hvert fald med hjem.
I kælderen fandt jeg en gammel kobber spand frem. Og den er pyntet med lidt julekugler i kobber, sort og blå. Og så ser det helt moderne ud. :-)

Kortene er også lavet med kobber, en kopi af lærkeprintet og et par stjerner i blå nuancer.

Jeg ønsker en dejlig advents søndag.
HanneZ




2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud.
    Vigtigt at huske at nyde det - så ha' en dejlig søndag.
    Kh. Anette

    SvarSlet