fredag den 7. marts 2014

Kosmetikpung nr. 30

...tror, det er 30...men jeg kan se, at jeg ikke har givet dem alle nr. så det kan lige så vel være nr. 37 eller 42...:-)
Denne var en bestilling i blå farver. Og en sand fornøjelse at lave.

Er det forårstrætheden der har meldt sig?
Jeg føler mig ufattelig træt.
Igår gled jeg ned i sofaen....og kunne slet ikke holde øjnene åbne.
Er der mon andre der har det ligesom mig?
Eller får I bare masser af energi, nu hvor man virkelig kan mærke, at dagen er blevet lysere?

Jeg ønsker Jer god weekend!
Håber jeg kan holde mig vågen, det meste af den.

HanneZ


1 kommentar:

  1. De er SÅ fine alle dine små kosmetikpunge!
    Og nej, du er absolut ikke den eneste, der let lader sig lokke af sofaen ;o).
    Hér er der masser af kreative tanker og projekter i knolden, der venter på at blive omsat. Men med en travl hverdag, hvor den p.t. står på katalogproduktion/nyhedslancering, så er det så som så med energien, når man kommer hjem. Jeg er dog så heldig at have fri om onsdagen - og den dag står ofte i krea-hyggens tegn...herligt! :o).
    Ønsker dig en dejlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet