fredag den 3. januar 2014

God weekend

...jeg startede på arbejde igår, så jeg kan godt ønske god weekend i dag. Og åh, hvor var det hårdt at efterlade huset alt for tidligt om morgenen, mens alle de andre lå og sove. Men jeg er jo vandt til det, eftersom min mand er lærer og alle 3 piger går i skole.
Jo, men det gør det ikke mindre svært....

Jeg håber I alle er kommet godt ind i det nye år?

Jeg fortsætter lidt med stjernerne.
En af de hjemmelavede gaver var denne indkøbs-taske. Den var praktisk at give juleaften for den kunne bruges til at putte gaverne i.

Inspirationen kan vist godt ses, lidt amerikansk.
Og den er forsynet med en lille lomme med lynlås...til at putte en nøgle eller vogn-mønt ned i.

HanneZ


2 kommentarer:

  1. Den er super fin. - Kender det godt - det med at snige sig ud af huset. Sådan har det også været for mig de sidste par dage. Misundelig - Nej da det er ikke slemt :-)

    SvarSlet
  2. De tasker er super fine :-) Startede også på job i går, dejligt med en kort arbejdsuge, selvom man jo godt gad at være foruden :-)

    SvarSlet