mandag den 9. december 2013

Adventspakker

...før i tiden kom nisserne forbi vores hus. Det var små nisser og de spiste pebernødder.
De tabte ofte deres små røde huer, når de blev forstyrret...og så lå de små strikkede huer på bordet og på gulvet, omkring bordet med pakker.

Det var meget sjovt.

Den ældste datter fandt selvfølgelig ud af, at nisserne ikke fandtes, men hun afslørede ikke noget for de to mindre piger osv.

Nu er der ingen her i huset, som tror på nisser længere.

Så nu kan jeg indrømme, at det var mig, som lavede bio-billetterne (VIP udgaven), til denne 2. søndag i advent. Og det var mig, som printede og foldede dem og tegnede koglerne på kortene. 
Og pakkede pakkerne ind i pastelfarvet papir med pastel farvede silkebånd. 

Og det er så hyggeligt at stå tidligt op søndag morgen, og se, at der stadig bor 3 morgenfriske og nysgerrige piger, som glæder sig over, at der er pakker i kurven.

God mandag.
Hanne Z





1 kommentar:

  1. Herligt. Men man kan da gode lade som om alligevel ikk??? Jeg synes det er en god idé med nisserne. Den huggerjeg lige selvom mine piger er for store til at tro, men ikke til at lade som om hehe.

    SvarSlet