mandag den 18. november 2013

Hæklet babytæppe

Der fulgte også et babytæppe med den hæklede uro. Og også den blev lavet i sommerferien.
Modtageren fik den første nogle måneder senere til barnedåben. Så derfor kunne jeg ikke vise den frem.

Jeg havde pakket en hel pose bomuldsgarn til ferien, så jeg kunne bare hækle løs, i bilen, på stranden, om morgenen, om aftenen, ja, lige når der var tid og lyst.

Resultatet er lige efter min smag, så jeg tror nok det næste babytæppe, skal være efter samme mønster.

Rigtig god mandag.
HanneZ


5 kommentarer:

  1. Hvor er det et skønt tæppe,søde farver.
    Har du hæklet det sammen ???

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fint tæppe.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt :-) Jeg er faktisk også i gang med et baby tæppe, hvidt med bomber :-)

    SvarSlet
  4. Super sødt tæppe og skønne farver.

    SvarSlet
  5. Tak til Jer alle for Jeres dejlige kommentarer.
    Jeg kommer sikkert til at bruge både samme opskrift og ca. farver næste gang...:-)
    Og ja, Quiltepige, jeg har hæklet det sammen, og jeg vil aldrig, aldrig sy hæklede lapper sammen igen. Og god hækle lyst til dit babytæppe, Gitte!

    SvarSlet