mandag den 13. maj 2013

Vi fejrede...

...Mors dag igår.

Vi var så heldige at have koncert i baghaven i anledningen af Hernings 100års fest.
Så vi havde både svigerforældre og mine forældre til kaffe og kage og efter koncerten grillede vi. Det var en rigtig dejlig koncert og hyggeligt at være sammen.

Til min mor havde jeg lavet nogle kort og printet kuverter. Fyldt olivenolie på en flaske og printet en etiket. Det eneste jeg manglede var en blå hortensia. Den fandt jeg ikke, selvom jeg var i flere butikker. Så jeg må have en efterlysning i gang.

Mine 3 piger gav mig et flot oliventræ, som farmand havde hjulpet med at hente. Det var noget af en overraskelse og jeg har endnu ikke regnet ud, hvor de gemte det indtil søndag morgen....?!??!

God mandag
HanneZ




Ingen kommentarer:

Send en kommentar