tirsdag den 28. maj 2013

Fra legehus til højbed

...vores yngste barn fylder 12 år til August, så legehuset i baghaven har stået "tomt" længe og sandkassen også. Jeg synes bare det var så hyggeligt med det lille nabo-hus, men når det nu ikke var beboet, kunne vi godt bruge pladsen til noget andet.

Heldigvis har vi en rigtig dygtig oldefar, og han byggede det gamle legehus om til et højbed i løbet af nogle timer. - Det var sidste efterår...

I foråret hentede min mand nyt jord, kassen blev fyldt og det var den jeg malede i weekenden.

Når det bliver en lille smule varmere, kan jeg plante de planter ud, som har spiret i vindues karmen.
Og så mangler der lidt græs rundt om kassen. Foreløbig har vi sat lidt krydderurter. Og jeg glæder mig til at se det gro.

Go'  tirsdag til Jer der læser med.

HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar