fredag den 1. marts 2013

Påske 2013

...det er blevet tid til lidt forandringer, nu hvor vi træder ind i marts.
Det er påske måned og forårstid, i hvert fald ifølge kalenderen, så jeg har fundet påske kassen frem.

Opskrift på de hæklede æg i min nye header er fra Karen Klarbæk
Kaninerne her ved siden af har jeg syet et helt hav af.

Det kribler i fingrene for at få jord under neglene, men jeg nøjes med nogle løgplanter lidt endnu.

Og så er det fredag = weekend.

Jeg ønsker en rigtig god een.

HanneZ




3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle søde kaniner.....Jeg shoppede lidt påskepynt igår og glæder mig allerede til at pynte op.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Jeg har også været i forårs humør i dag, jeg har plantet blomster om og gjort rent. Man får en masse energi når vejret er så skønt. Vildt søde kaniner du har lavet! God weekend!
    vh karina

    SvarSlet
  3. Så skønne farver, og ja man bliver jo helt i forårshumør. Jeg har også lavet mit første pynt i dag med børnene i sfoèn:-) Det var simpelthen så hyggeligt. God weekend

    SvarSlet