mandag den 14. januar 2013

Til dåbsdagen

...i sidste uge fik jeg en bestilling på en navnevimpel, som skulle bruges til en dåb, - allerede i går.
Jeg måtte skynde mig at finde stof, sy og trykke, så ranken kunne blive sendt med posten i torsdags, for at være sikker på, at den kom frem i tide.

Og sikke en fornøjelse, jeg fik en dejlig mail om at posten nåede frem og at vimpelen var lige som ønsket.

Nu håber jeg, at familien havde en rigtig god dag og ønsker en lys og lykkelig fremtid for den lille pige.

Og jeg håber vi alle får en rigtig god mandag.

HanneZ

2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at den bragte lykke - det er super fine, tøsede men alligevel stærke farver du har brugt - flot!

    SvarSlet
  2. Hej HanneZ

    De er virkelig fine, og jeg vil rigtig gerne bestille en til min søns dåb, om 14 dage, er det muligt?
    Hvis det, hvilket jeg håber ;), så skal han hedde VIKTOR.
    Mvh
    Cecilie, du kan evt. Kontakte mig på 61692386

    SvarSlet