onsdag den 9. januar 2013

Mere vildt.

Før jul var jeg igang med at sy ulve-pude til min svigermor. Og jeg var pænt-meget-vild med den selv, så jeg kunne lige-så-godt sy en til vores egen sofa også.
Og da jeg var ude at købe de 2 ulve-print, så sagde lillepigen; at hun synes godt om ugle-printet, så den tog vi også med hjem.
Nu har vi så hele 3 vilde puder i sofaen, for de to nye har gjort selskab med kronhjorten fra sidste år.

Og efter at alt julepynten er pakket væk, så er det rart at have lidt nyt at kigge på, og gerne i disse naturlige og neutrale farver.....

God onsdag

HanneZ

PS. Nød en rigtig dejlig eftermiddag med fødselsdagsbarnet igår. Det er rart at have lidt ekstra tid på sådan en ganske almindelig tirsdag. :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, har elv lige syet en ugletaske, af noget andet uglestof jeg fandt her den anden dag:-)

    SvarSlet
  2. Super dejlige, er det fra Stof & Stil?
    Ja, er det ikke dejligt at have kvalitetstid med sine børn? Man kommer under huden på dem, på en helt anden måde end i dagligdagens jag :)

    Tillykke med hende!

    SvarSlet
  3. Hey! Hvor er det nogle fede prints, hvor har du købt de stoffer?

    SvarSlet
  4. Tak til Jer alle 3. Dyre printene er fra Stoff og stil, så I må bare ud at købe nogle. :-)

    SvarSlet