mandag den 19. november 2012

Julekort 7 og 8

...og således ser motiv på kort nr. 7 og 8 ud:

Jeg samler sjovt papir, billeder og diverse, som jeg river ud af blade.
Fordi jeg får en ide med dem.
Og sådan var det også med dette gavepapir: det røde som danner baggrunden.
Det var inddelt i felter i en størrelse der passede præcis på et kort.

Krondyret er også det motiv, jeg brugte til det store, sorte krondyr hoved jeg klippede ud til væggen, se evt. her.
Jeg tegnede det bare MEGET større.

Jeg ønsker en rigtig god mandag

HanneZ



7 kommentarer:

  1. Det er ved at være lidt svært at skrive noget, der ikke lyder som en gentagelse - men flot, flot, flot :)

    Ligger du dem alle op, så en måske kunne vælge om en 10 dages tid?

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte. Jeg har også lige lavet et hav af julekort her i weekenden, som du er mere end velkommen til at se på min blog:-)

    SvarSlet
  3. Tak, tak, tak, det trængte jeg lige til i dag.
    Og ja, jeg lægger flere ind, og så ka' du vælge løs om ca. 10 dage, Momsemor. :-)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til dagens julekortfremvisning. Det er næsten som, at åbne lågen i julekalenderen. Tak for du vil dele dine kreativiteter med os.
    Hilsen Egtvedpigen

    SvarSlet
  5. Også tak til dig Egtvedpigen. Jeg deler gerne med Jer og er bare for at glæde nogen.

    SvarSlet
  6. Rigtig søde kort. Noget jeg godt selv kunne tænke mig at prøve af.

    SvarSlet