mandag den 12. november 2012

Julekort 2012...

..endelig klar til at vise nogle af de mange julekort frem, som jeg sysler med pt.

Disse lavede jeg også sidste år, men jeg blev slet ikke færdig med julesokken og gåsen, som motiv, så jeg har lavet nogle flere af samme slags i år.

Weekenden er gået med en spændende skolelørdag og et festligt jagtselskab.
Og det har kostet noget tid på sofaen, for jeg bliver så træt i øjeblikket, og har lige fået konstateret, at jeg mangler et vitamin. Det er der heldigvis råd for, og jeg glæder mig til at få energien tilbage.

Rigtig god mandag til Jer alle.

HanneZ

3 kommentarer:

  1. Det skulle vel ikke være D-vitamin? :)

    De er super flotte, elsker gåsen!

    SvarSlet
  2. Nej, Marianne, det er B12 jeg mangler. :-(
    Hvis du elsker gåsen, er det da den, der skal være på nogle af de julekort du skal have? ;-) HanneZ

    SvarSlet
  3. Hej Hanne

    Ja da, men du må også gerne ligge nogen af de nye fra - med de friske farver.
    Jeg skal bruge 10 stk. men ikke før omkring den 1. december så hvis du laver flere byder jeg nok også gerne ind der ;)

    SvarSlet