mandag den 5. november 2012

Her jules, - så småt

...hvis man skal nå alt det, man gerne vil, så er det ved at være tid til, at komme i gang...

Jeg har klippet de sidste par uger, men denne weekend har jeg haft god tid til at hygge mig ...:-)

Her er julesokker, gæs, juletræer med blonde, bambi'er klippet og syet på papir og fugle og is-blomster på print, alt sammen små ting, som skal på julekortene, som snart er på vej.

En tur i skoven blev det også til, så en enkelt lille pynte ting ved døren, kunne jeg ikke modstå at lave, mens resten af familien rev blade sammen.
Her er det birkegrene bundet til en bold, sat på en gren og ned i en zink-spand med mos.

Jeg tror nok, jeg når at kommer i den rette stemning i år. Har du også julet i weekenden eller er det bare for tidligt?

Rigtig god mandag.

HanneZ

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at købe dine julekort Hanne!

    Jeg er altid i julestemning og kæresten har allerede hjembragt den første lille nisse til min, efterhånden, alt for store samling :)

    Jeg har et par projekter jeg gerne vil i gang med, noget med nogle små LED lyskæder og en hæklenål, så nu må vi se ;)

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg synes denne tid er så hyggelig. Jeg har flettet mange stjerner allerede. I år har jeg købt strimler med forskellige mønstre og farver.
    Jeg så en ide med grankogler, som " ødelægges" og limes til blomster så sådan en krans er det også blevet til.
    Det er jo nu det skal laves så det kan komme op og hænge til december.
    Håber du viser flere jule ideer, det er hyggeligt at kigge din blog.
    kh Anette :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en hyggelig blog du har.

    Jeg er startet med at samle ind til julens dekorationer - men de får lov at ligge i drivhuset lidt endnu. (Sig det ikke til min mand.. men det kribler i fingrene for at komme igang)

    Kh Lise

    SvarSlet
  4. Der må gerne småjules :) jeg elsker dine kort... de er så indspirerende... jeg fik et kort fra dig sidste år med den fine gås... og det hænger fremme hele tiden.. for det er så lækkert fint og håndlavet :)
    håber at få dit sengetæppe at se :)

    SvarSlet