fredag den 5. oktober 2012

Uha, det er koldt

...og jeg er en frossen pind uden lige!

Okay, måske er jeg også lidt for mager til, at kunne holde på varmen og derfor altid den første til at fryse. Og jeg skal hilse og sige; at træthed og stress ikke hjælper på det!

Nu er det blevet efterår og så kan jeg passende finde tørklædet frem, som jeg hæklede færdig i april. :-)
Det er hæklet i mohair-garn og er dejligt blødt. - Og langt! 

Det er hæklet så det passer med mine Bel Sac handsker og min egen røde filt-hat.

Juhu - efterårs-kulde kom bare an.

Rigtig god weekend.

HanneZ



4 kommentarer:

  1. Altså.. jeg er ret så.. tyk/fed og .. ja jeg fryser altså også........

    Men så er det godt at man kan tage, ekstra kluns på :-D

    Rigtig god weekend

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej

    Har du en opskrift på det fine tørklæde ??

    mvh Birgitte Bak

    SvarSlet
  3. Marianne, jeg tager endnu en ulden sweater på, og giver mig til at støvsuge, det giver også varmen. :-)
    Birgitte: En opskrift? Det er jeg bare ikke så god til, men jeg har hentet inspiration herfra: www.familiejournal.dk/Handarbejde/Haekling/2010-21-Taeppe-af-haeklede-firkanter.aspx.
    Håber det kan bruges. :-)

    SvarSlet
  4. Smukt tørklæde og sådan et kan aldrig blive for langt!
    Du skal bare glæde dig til overgangsalderen, så skal du nok få varmen :)

    SvarSlet