mandag den 6. august 2012

Mandag igen...

...og afsted på arbejde efter 3 ugers ferie....

Jeg forsøger at forlænge ferie-stemningen ved at tape fine postkort op....

I weekenden var vi en tur i Søs. Grene, men vi købte bare lidt af det absolut nødvendige:
nye viskelædere, en blyantspidser, et par ruller mønster tape, karklude og et par grydeskeer, som i øvrigt fik lidt maling...

Ellers har jeg bare nydt mine fine ny malede vægge....hvor de små fugle igen er kommet op at hænge under dørklokken....
Jeg har klippet dem i en slags fløjls-papir.
Gid dørklokken havde haft lyd som fugle-kvideren - det ville have været sjovt....:-)

Rigtig god mandag til Jer.

HanneZ

3 kommentarer:

  1. Ja, det er hårdt at komme på arbejde igen, men man kommer heldigvis hurtig ind i en arbejdsrytme igen. Fra en ny blogfølger.

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide med at male træskeerne(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    SvarSlet
  3. "Købte bare lidt af det allermest nødvendige" - kan man det?! :)
    Stemmer op om den gode ide med malingen!

    SvarSlet