tirsdag den 31. juli 2012

Sidste dukke indlæg i denne omgang


Nu skal jeg nok holde - ikke flere hæklede dukker i denne omgang...

Og mens jeg redigerede disse billeder, fik jeg øje på, at jeg aldrig fandt stof til "ærmerne" på den gule dukke....jeg fandt nemlig aldrig det rette gule stof og må derfor lede videre efter det ellers ender hun sikkert med grønne ærmer. :-)


Og samtidig har jeg så holdt en lille uge fri fra bloggen, fordi jeg tog på en lille ferie med min familie.


Rigtig god tirsdag!


HanneZ

NB : I have notice a lot of interest from abroad and I wonder if you'd like me to write in English, too?

3 kommentarer:

  1. Du behøver ikke stoppe for min skyld:) De er så søde dine dukker.

    SvarSlet
  2. De er bare SÅ søde :)

    SvarSlet
  3. Heller ikke for min - de er bare søde :)

    SvarSlet