fredag den 17. februar 2012

Mangler du....

...stadig lidt inspiration til konfirmations invitationen? - Så kommer her i sidste øjeblik et par forslag mere.
I år skal vi ikke fejre konfirmation, men fordi der fortsat er så mange hits på indbydelsen jeg lavede til min ældste datter sidste år, tænkte jeg det kunne være sjovt, at lave et par mere.

Jeg har brugt min pc, skrevet navne og tegnet flagranken, genbrugt kors og kalender fra sidste år.
Til Victoria har jeg brugt grønne kage servietter og hæklet en lille blomst.
Til William har jeg tegnet en fodbold og fyldt "et ark" med bolde og printet det hele ud. Indeni har jeg hæftet farvet papir med et silkebånd, så kan man let printe sin tekst ud.

Bordkort er lavet med de samme tegnede motiver, og de "frostede" papir holder om glassene til fyrfadslys, er printet ud på kalkerpapir.

Den grønne hæklede bort om flasken (øverst til højre), har jeg lånt fra onsdagens lyseting, og nå ja, så fik jeg lige malet et par pile-grene lyseblå....

Måske var det lige det du gik og manglede? Eller også har du HELT styr på den del af festlighederne på nuværende tidspunkt?

Jeg har et helt år til at gruble over de næste konfirmations invitationer...:-)
Og nu er det snart weekend og jeg kan byde min familie velkommen hjem fra en dejlig ski-ferie i Norge......heldige asener...:-)

H

4 kommentarer:

  1. Hej Zacho

    Utroligt hvad du får fra hånden, jeg er misundelig :)

    SvarSlet
  2. Hej Tullesen....jeg kunne godt tænke mig evnen til at lade hænderne hvile i skødet og at der ikke altid skal foregår noget kreativt oppe i mit hovede...:-) Men så får jeg lige en ide og bliver i det mindste nødt til at kradse det ned i notesbogen...God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hvad der er livet for dig Zacho og jeg tror ikke din verden ville være den samme uden :)

      Slet
  3. Jeg tænker, at det giver dig energi med alle dine ideer. God ide med en notesbog til ideer - sådan en må jeg også have ...
    God weekend og tid til flere ideer

    SvarSlet