lørdag den 31. december 2011

Godt nytår og rigtige cupcakes.

Jeg er lidt flad efter igår, hvor min mand havde fødselsdag. Jeg stod i køkkenet det meste af dagen, et-par-og-tredive gæster blev bespist og huset var fyldt med gæster fra frokost til midnat....

Min bror havde disse skønheder med fra min svigerinde i Skjern:

Aldrig har jeg set så flotte cupcakes...lige før man ikke nænner at spise dem...

Og med disse billeder vil jeg sige tak til alle Jer, som kigger herind hver dag.
Jeg er så glad for, at I finder min blog interessant, og at jeg kan få lov at inspirere Jer. Og det håber jeg at fortsætte med i 2012.

Jeg ønsker Jer alle et godt nytår.
Pas på Jer selv og hinanden.

H

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op for nogle fine cup cakes. Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  2. Også godt nytår til dig. Ja jeg er med på endnu et år som daglig "kikker" på din blog, jeg kan slet ikke lade være :)

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår, og ja de er rigtig fine de cup cakes. Men de var vel også mums ..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Forsinket tillykke med manden din... og sikke lækre cupcakes ;-)) uhm...

    Godt nytår...

    SvarSlet