mandag den 5. december 2011

2. søndag i advent

..fik vi hentet juletræet...og derefter var der æbleskiver, gløgg (den hvide), pakkespil og dejlig middag hos familien.

Og jeg har syet videre på mine små poser, bagt honning hjerter, som blev pyntet med glassur med en hel del bøvl; der gik nemlig hul på 2 sprøjte poser...så jeg havde glassur ud over hele køkkenet...pakket en halv gris, hæklet og en hel masse andet...

Jeg trænger til at hvile mig lidt og nyde alle de fine juleting, der allerede er gjort klar. Mon ikke jeg bare skulle smække benene op og slappe af med min svigermor fra KBH., som kommer i eftermiddag....og så håber jeg juletræet har fået fod, så jeg kan sætte lys i og nyde det stå ud for min terrasse dør, mens vi få os en kop kaffe og lidt hjemmebag....

Nå ja, jeg skal jo lige på arbejde først....

Go' mandag

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar