tirsdag den 19. juli 2011

Hæklede striber....

jeg ved fortsat ikke hvor den sol blev af...men idag regner det i det mindste ikke...ikke endnu i hvert fald..:-)

Der er ikke andet for end at tage en god varm trøje på og så de uldne sokker, som min mor strikker til os...:-)

Og så har jeg fundet bomuldsgarnet og hæklenålen frem. Garnet har ligget fremme et stykke tid og jeg har kigget på farverne.
Men da jeg gik igang, besluttede jeg alligevel at pille den gule ud (se øverste række) 
Derfor er det nu: rød, hvid, turkis, grønne og orange farver jeg hækler i. Og det skrider frem ad...

Jeg håber der bliver tid til at sidde med håndarbejdet idag....og at I får en rigtig god tirsdag.

H

4 kommentarer:

  1. Skønne farver. Bølgetæppet er et dejligt arbejde, som kan tage meget lang tid. Jeg har også selv hæklet et af slagsen, syntes det var et skønt arbejde.
    Her i østjylland skinner solen, jeg har ligget ude og taget sol, underligt som vejret er forskelligt i vores lille land :)) Fortsat god dag til dig :))

    SvarSlet
  2. Så fint det bliver.

    SvarSlet
  3. great job!


    hugs Conny


    Lovely planket

    SvarSlet