fredag den 17. juni 2011

Student 2011

Jeg blev lige sat i sving af min svigerinde forleden aften...:-)

Først var der nogle spørgsmål til et projekt hun har gang i, dernæst så skulle jeg lave nogle kort;
Et par studenterkort og endnu en 50 års fødselsdag.

Og der stod jeg så...lidt på bar bund...men heldigvis var det sent om aftenen og det er som regel der, jeg får de bedste ideer...;-)

Så her er hvad jeg fik "strikket" sammen:

Og nu er det snart weekend...måske man skulle overveje at stryge et par ting på to-do listen, som Westmose...??
Det er jo en rigtig god ide, men jeg overvejder ,om jeg kan holde det, jeg lover, som jo altså er vigtig, hvis man melder sig...:-)

Rigtig god weekend til Jer alle - Og tak fordi I kiggede ind!

H

1 kommentar:

  1. De er så flotte, det er fantastisk at du kan blive ved.
    Har du fået gjort mere ved din købmandshandel ;O)

    SvarSlet