tirsdag den 14. juni 2011

Og det var pinsen...

Vi har haft lidt travlt, og jeg kunne godt bruge en weekend til at få sovet ud....Men det må altså lige vente 4 dage....;-)

Jeg har haft tid til at gøre denne toilettaske færdig. Og det er vist ikke svært, at gætte hvor inspirationen til farver og stoffernes mønstre kommer fra, vel?

Uden på en klar plast lomme og inden i en prikket rød. Og den er rigelig stor, så man kan have alle sine sager i den. (ca 40x30 cm)

Det var en gave og modtageren blev glad. -Heldigvis da, for der er en del arbejde i, at sy alle de små lapper sammen......:-)

God tirsdag til Jer.

H

3 kommentarer:

  1. Hvor er den sød, det farvevalg kan jeg i hvert fald godt lide!

    SvarSlet
  2. Den er sød, fine USA farve, jeg kan også godt lide ideen med plastlommen. Og som altid , det er bare så flot alt det du laver. :-))

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå at modtageren blev glad for den er da også fantastisk flot.

    Kh Mette

    SvarSlet