onsdag den 15. juni 2011

Bare en blomst

Og dog...det er ikke bare en blomst - Jeg falder helt i svime over pæonerne.....

Jeg har fulgt denne blomst fra dag til dag og nu står den fantastisk smukt fuldt udsprunget og fylder meget mere end min hånd...jeg er lige ved at plukke den ind, for den tåler ikke regnen, som falder alt for hårdt indimellem...uh, det ville være sørgeligt, hvis den knækkede...

Men pæonen er ny og den har kun 3 blomster på sig i år...jeg håber der kommer bare et par stykker mere næste år.

God onsdag.

H

1 kommentar:

  1. Den er SÅÅÅÅ smuk. Du kan være ganske rolig, næste år skal der nok komme en del flere blomster. Husk at klippe de visne blomster af. Selve stauden skal klippes ned til foråret når der ikke er risiko for nattefrost. Jeg har på min blog skrevet en del mere om stauden, hvis du har lyst til at læse om den er det skrevet den 30. juni 2010. Rigtig god fornøjelse med din pæon :))

    SvarSlet