søndag den 8. maj 2011

Mors dag

Traditionen tro skulle min mor have en blå hortensia
Og en stak nye kort, for hun skriver virkelig mange.

Hun er ellers ikke meget for det Mors dag halløj, men hun får ikke lov at bestemme, eller tage den glæde fra mig, at give hende en blomst..

Jeg selv har fået 3 blåbærbuske.
Den ældste datter har fablet om sådan en blåbærbusk længe, og disse 3 er så snedigt indrettet at de bære bær på 3 forskellige tidspunkter: i juli, august og september. -DET synes jeg er smart.

Ellers lå jeg da bare ned igår, - det var blevet min tur til migræne og ej hvor var jeg sølle...

Jeg vågnede heldigvis kl 3 i nat og kunne mærke at den var forsvundet. Men det var lidt for tidligt at stå op, så jeg tog mig lige et par timers søvn mere....

Håber I får en god søndag.

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar