mandag den 30. maj 2011

Kreativ weekend

Endelig en weekend med overskud til lidt mere end nøglesnore.
-Alligevel er det det jeg har taget billeder af idag. :-)
For selvom jeg har nået rigtig meget i weekenden, er der ikke noget, som blev HELT færdigt, men det har jeg, de næste aftner til at få gjort.

Jeg kan forøvrigt sagtens sy nogle flere nøglesnore, for hele øverste etage på kagefadet + halvdelen af næste etage, er af den lille cupcake størrelse - bare 4 cm i diameter er de.
Så jeg skal ikke være bange for, at komme til at kede mig.

Så håber jeg bare energien er vendt tilbage for at blive.....og at jeg nu kan sige; det var den konfirmation, nu er der næsten 2 år til den næste.....:-)

God mandag

H

2 kommentarer:

  1. Sådan en fest kan tage livet af de fleste. Nu må du tro på at energien er tilbage, der kommer nogle solskinadage de giver energi.

    SvarSlet
  2. Hvilke herlige farger!

    Jeg hadde konfirmasjon for vår datter for 1 uke siden, og jeg kjenner følelsen.
    Det var godt å være kreativ denne helgen.

    Liker alle dine farveglade prosjekter og legger meg til som følger. Gleder meg til masse inspirasjon her inne.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlet