fredag den 13. maj 2011

Et grønt indlæg

Det bliver et grønt indlæg idag:

Øverst de lyserøde jordbærblomster. Vi glæder os allerede.

Mine blå hortensiaer, der er ved at blive lyserøde...jeg må vist frem med: Farv mig blå.

En klematis blomst dukkede pludselig frem i alt det grønne, som jeg hvert år forsøger, at holde nede...det overvejer jeg lige at holde op med.

Og så var der mine purløgsfrø, som jeg spændt venter på skal spirer. Den kæmpe "busk" vi havde er nemlig gået ud.

Ved siden af et fødselsdags kort jeg lige nåede at lave, inden vi skulle til fødselsdag i onsdags. Det blev en hyggelig aften, omend pigerne var trætte torsdag morgen.

Jeg glæder mig til weekenden og ønsker Jer en god een!

H

2 kommentarer:

  1. uh jeg ville ønske jeg var på fødselsdagskort med dig :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint.
    Ville ønske jeg kunne sætte min billeder sammen som du gør. Din blog er dejlig overskelig.

    SvarSlet