mandag den 7. marts 2011

Penalhuse

Jeg skal vist lige have fulgt op på et par ting:

Lynlåsene...de skulle bruges til penalhuse.

Lillepigen arbejder i farver, og hun er knaldgod til det, når hun selv skal sige det...:-)

Hun lægger mine trådruller eller garnnøgler op og så kan jeg bare sy efter dem... Dejligt nemt.

Jeg lavede først penalhuset med spirallynlåse (lilla,pink, grøn og turkis).
Og derefter med vislonlynlåse (orange, grøn, lyserød og gul), men de sidste kan IKKE anbefales til dette projekt; da jeg slet ikke kunne sy henover tænderne... men det var de farver hun helt ville have, så jeg gjorde da i det mindste et forsøg.

Med de herlige farver af spiral lynlåse, så er der alligevel rigtig mange andre muligheder.....

Farveblyanterne med trykt: Hanna Banana, er et kært minde fra London; min søde chef fik dem lavet i Covent Garden, som en afskedsgave......og jeg har faktisk ikke kunnet nænne at bruge dem...

Flere har ønsket at få en opskrift på de hæklede cupcakes...og det skal ikke være den engelske udgave....hmmm...jeg må se, om jeg vil være i stand til at skrive ned hvordan det gøres, men det er jo et svært sprog, det der hækleriske....jeg vil kigge på det, men kan altså ikke love noget....og slet ikke lige i øjeblikket....

Og så ikke mere tekst idag.....Jeg ønsker Jer alle en rigtig god dag.

H

3 kommentarer:

  1. Hejsa. Skønne penalhuse. Jeg er vild med dine cupcakes og jeg kan jo se at du vover dig ud i en oversættelse, hvis du har brug for hjælp, så sig til. Jeg har før oversat engelske hæklemønstre til dansk. Jeg synes faktisk at det er nemmest at hækle på engelsk, for det var sådan jeg lærte at hækle...lige foran computeren ;D. Ha' en dejlig dag. Knus fra Lene

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud med de friske farver!! Tusind tak for pustet af forår ;-))

    KH

    SvarSlet
  3. Hov det er da vist alt for længe siden, jeg har været forbi her hos dig:-) Hvor er her dejligt forårsagtigt - Og er der ikke kommet en ny header? Og super flotte sager du får lavet.
    Tak for kigget...må da snart vende tilbage igen.

    SvarSlet