mandag den 7. februar 2011

Overvældet...

Jeg blev helt overvældet, da jeg igår kiggede ind på bloggen og så hvor mange søde kommentarer der lå på min lille give-away. Og al den ros I sender mig...det gør mig glad. -Tusind tak....det er virkelig en skam, at jeg ikke lige har fri et par uger, så kunne jeg måske nå, at sy en kosmetik pung til Jer alle sammen...:-)

Jeg forsøgte at få ældste pige til at springe i uldbukserne...men nej, hun er absolut ingen linselus....de sidder ellers brandgodt på hende, men det måtte I ikke få at se. Og det må jeg jo respektere...

Men de er her, nålestribet og i den lækreste uld....

Jeg har sat et lille blomstret bindebånd i taljen, (bindes foran eller bagpå efter behag), der er skjulte sidelommer og et par synlige lommer i knæhøjde med små søde blomster knapper fra Stof&Stil, og til slut har jeg lige bundet en neonpink snor i benet forneden....kunne bare ikke lade være....

Jeg vil også afsløre, at mine hemmeligheder dækker over, at denne datter skal konfirmeres her i foråret, så der er gang i invitationer og konfirmationskjole og det kan jeg naturligvis ikke afsløre endnu...men jeg skal nok vende tilbage.....

Lige nu ønsker jeg Jer en rigtig god mandag.

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar