onsdag den 9. februar 2011

Lille shoppedag

Jeg har så travlt, men jeg kan ikke vise noget....
Grrr, hvor irriterende...:-)
I må se hvad jeg fik ud af en lille tur på shopping i lørdags:

Jeg så jo fra Søstrene Grene de sødeste krus med cupcakes på...og faldt pladask for skålene, og dem manglede vi rent faktisk, så undskyldninger var unødvendige.

Bambierne fra Panduro har jeg kigget på flere gange, nu kom de med hjem, sammen med noget spændende nyt papir.
Karen Marie Dehn har en genial ide til at pynte dyerne; med krymmelkugler....men mon ikke jeg vælger lidt maling og papir..???

Det fine japanske stof, også fra Panduro, har jeg en ide til....silkebåndet skal bruges til konfirmations hemmelighederne....
Og garnet, det fik jeg da hæklet en hel masse cupcake dele af....og jeg fortsætter med dem...der er plads til mange flere på kagefadet....men de skal jo lige monteres...jeg keder mig bestemt ikke.

Jeg håber I får en rigtig god onsdag.

H

8 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud.... :-)

    Ved du hvor jeg kan finde opskrifter på disse cupcakes?

    Pia

    SvarSlet
  2. Skønne skåle og fint stof... jeg er fanget... :o)

    SvarSlet
  3. Det ser skønt ud det hele :)

    SvarSlet
  4. Ogsaa rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  5. Hej
    Fandt lige din meget fine blog - de farver.... kunne jo kun melde mig som fast læser:-) sikke smukke ting du laver.
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet
  6. Pia, jeg startede med en engelsk opskrift: http://bittersweetblog.wordpress.com/2007/08/14/bake-me-a-cake/
    Men har efterfølgende udviklet lidt på den...
    Pi Andrea, glæder mig over at fange dig, hi, hi.
    Ditte og Lin tak skal I ha'.
    Og velkommen til Jette. - Tak for dine søde ord.
    KH Hanne

    SvarSlet
  7. Hvor ser det spændende ud.

    Jeg har i dag modtaget dine fine kort. De er så smukket og elegante lavt. De kommer i nogle rammer og skal pynte i voares hjem.

    SvarSlet
  8. Jeg bliver da fantastisk glad for sådan en kommentar. Og tager den med mig i tankerne næste gang jeg sætter mig ned og klipper kort. Tusind tak, Helle.

    SvarSlet