mandag den 17. januar 2011

Forår i farver...

Nu fik også jeg forårs farver ind i stuen...og lysten til at pusle med saks og papir, kom tilbage.

Det er nu ikke fordi weekenden er gået stille og rolig...
Det er faktisk lige før jeg bliver stresset, når jeg tænker på alt det der er foregået i løbet af weekenden. Men jeg skal nok lade være med at skrive listen her, for så ville indlæget blive aaalt langt.

Nej, jeg vil bare vise et par af de sidste nye kort, jeg har lagt i "kort-kassen", og der kommer helt sikkert flere...

I november skrev Tusindfryd : "Tid til the" og fuglene på the-dåserne var min inspiration  
(-håber det er OK at jeg har lånt dit billede, Wenche???)

....klippe, klippe klistre, og en hel fugleflok bliver det sikkert til, inden jeg er færdig.

I øvrigt er det bare SÅ ærgeligt, at jeg ikke drikker the, for jeg er helt skør med the-dåser, særligt de traditionelle KUSMI-dåser.
Jeg kunne se en vrimmel af dem på en hylde i mit køkken....

Men jeg må "nøjes" med forårsfarverne på papir og kort, og stille dem op på hylden i stedet...

Jeg ønsker Jer en rigtig god dag,
mens jeg lige nyder en kop kaffe mere...:-)

H

2 kommentarer:

  1. Sikke dejlige kort, du laver. Lækre farver og fine former, der spiller godt sammen.
    Nyd din dag

    SvarSlet
  2. Skønne kort ;-) men det ved jeg jo...

    Er inkarneret te-drikker, og smider ALDRIG de skønne dåser ud... det er de simpelthen for smukke til, eller i hvert fald langt de fleste...

    SvarSlet