fredag den 10. december 2010

Små ophæng.

Jeg har længe gået og puslet med et billede af nogle huse inde i hovedet...og mens jeg lavede de frække julekugler, fik jeg lyst til at få billedet ud af hovedet....det blev til disse 3 frække huse...:

Og nu har jeg så billedet af en HEL væg overhængt med disse....;-)
Jeg venter lige med at gå igang, og ser lige om ikke det går over igen...;-)

Iøvrigt kan du stadig nå at være med i den lille give away af bløde julekugler, bare tryk HER (inden søndag d. 12., kl. 12) for at deltage....

Jeg ønsker Jer alle en rigtig god weekend.

H

3 kommentarer:

  1. Nææææ hvor er de bare super fine.... sikke du bare kan og det er bare så dejligt at lukke op her tidligt om morgen og se hvad har du nu fundet på.Kommer de også til salg :-)For hvis de gør så kan du jo afreagere med 3 stk til mig Smiler.Kram og forsat rigtig god dag

    SvarSlet
  2. De er bare superskønne!!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde tasker.

    Julehilsen

    Marlene

    SvarSlet