onsdag den 8. december 2010

Hvide engle

Det er et par år siden jeg lavede disse engle, men jeg synes stadig vældig godt om dem....

De er lavet af piberenserer, malede vatkugler, dukkehår, glorierne er ståltråd med sølv stjerner, perle-hænder, kjolen er klippet af filt, kraven er blonde, vingerne er organza med ståltråd indeni, støvlerne har jeg syet af små rester satin foer...nå ja og så har jeg givet dem øjne og små smil.
 
Lige nu kravler de op af ledningen på lamperne over sofa bordet....
 
Dem kunne jeg egentlig godt lave lidt flere af....;-)
 
Jeg håber I får en rigtig god onsdag.
 
H

3 kommentarer:

  1. Hvor er de da bare søde. Specielt den måde de kan bevæge sig på.
    Tak for en god idé

    SvarSlet
  2. Hvor kan man købe ståltråden med stjerner?:)

    SvarSlet
  3. Hej Anonym. Det er et godt spørgsmål, jeg har købt det til jul for mange år siden. men husker slet ikke hvor.

    SvarSlet