mandag den 15. november 2010

Schhhhh....

Som lovet viser jeg det færdige juletræstæppe:
Men jeg har så vanskelig ved at gengive det i de rigtige farver!

Det er rødt og hvidt på den ene side. OG sølv (rigtig sølv) og hvidt (helt hvidt) på den anden side....
Øverst billeder gengiver det bedst....

Men schhh, måske er det en gave...:-)..



Jeg har også lavet en masse andet:

Foruden en koncert i Nr. Nissum, var der arbejde i haven og pølsehornsbagning.

Jeg fik hæklet og klippet videre på nogle små poser, - stakken vokser....sikke mange pebernødder vi skal igang med at bage, hvis de skal fyldes alle sammen. :-)
Har også tænkt i indpakning og kort...

Og så blev jeg færdig med en ny top....Selvom jeg havde en del bøvl med overlockeren...som egentlig mangler en ny stingplade.....toppen er sort og kun ændret en lille smule fra tidligere: hvide top

Det er mandag, og jeg må afsted....

Håber det er starten på en god uge for alle.

H

2 kommentarer: