onsdag den 24. november 2010

Og ind sniger nissehuerne sig...

Ja, undskyld altså....- men huerne SKAL bruges på skolen imorgen aften, så jeg skulle finde dem frem.....altså får I et billede af de nissehuer, jeg fik syet for et par år. Faktisk noget, som stod på min liste i flere år, inden jeg endelig, med lidt inspiration fra en veninde, fik dem lavet.....
Nu har vi en hue hver og det er noget HELT andet, end de velour nissehuer man ellers kan købe...

Og så glemmer vi alt om den store stjerne, jeg lavede af de nedfaldne birkegrene...den hænger med lys på ved fordøren...jeg overvejede egentlig at spray-male den hvid, men det må blive til næste år...

Og vi glemmer også lige de hvide glimtende rensdyr, ikk?

- Jeg ku' bare ikke vente længere.....;-)

God onsdag til Jer, som kiggede forbi.

H

2 kommentarer:

  1. Idag er der kun 1 mdr til jul, så nu må man altså godt. Bare frem med det. Og iøvrigt med dette vejr (hvor jeg i øvrigt glæder mig over min fine hue :o), kan man da næsten ikke undgå lidt julestemning.

    SvarSlet
  2. Det er da bare hyggeligt... jeg startede også igår på at pynte lidt op... :o)
    Knuss

    SvarSlet