fredag den 12. november 2010

Julen 2007 var rød, pink, lime og hvid....

Idag må I se et juletræstæppe jeg lavede i 2007.

Der så min jul sådan ud:

Jeg valgte dengang at skeje ud i en lidt vild farve kombination:
rød, pink, lime og hvid

Og jeg lavede både hjerter, pakkekalendar mv. i farverne....

Det blev selvfølgelig ikke hverken godkendt eller billiget af gemalen, så den anden side af tæppet er naturligvis mere traditionel nemlig: rød og hvid....

Men i år har jeg altså begået et nyt tæppe, og det er blevet HELT som jeg ønskede mig..... Muligvis bliver det ikke mit, det kunne nemlig godt bruges som gave til een.....:-)
Lige nu er det temmelig vådt efter vask og hænger til tørrer, så jeg kan desværre ikke vise det frem idag. Jeg håber I stikker hovedet indenfor på mandag, så vil jeg lægge billeder ud...

Nu ønsker jeg I alle får en rigtig god weekend, tak fordi I kiggede ind forbi idag.

H 

1 kommentar:

  1. Jeg kigger forbi på mandag!

    Dit tæppe er skønt i farverne.

    SvarSlet