fredag den 26. november 2010

Jeg har fundet lidt flere gamle sager...

Der kommer lige lidt spræl på farverne igen....:-) -Sådan er det, når man er en farve glad person.

Min jul BLIVER hvid og rød i år, men enkelte sager kommer alligevel med fra tidligere år.

Her er det pakke kalenderen jeg lavede i 2007, (det år der for mig var pink, grøn, rød og hvid)
Jeg har syet små poser, tallene er printede "julekugler", lamineret og sat på med små sikkerhedsnåle.
De hang på en opslagstavle.
I år skal de hænge på en "tørresnor" med små nisse klemmer.
Den mellemste datter vil nemlig gerne have den igen, for hun vil gerne have lakrids, istedet for chokolade, så nu må jeg ud at købe snoller...:-)

Jeg skal også forbi posthuset og weekenden?....-Den skal bruges i selskab med nogle farverige materialer....men det er en overraskelse....

Rigtig god weekend til Jer alle.

H

3 kommentarer:

  1. Smuk kalender - min jul bliver også rød i år (som altid) men blev ganske inspireret til at prøve nogle andre farver nu....måske..

    Ha en super weekend!

    SvarSlet
  2. I can't read your blog, but I like the pictures!
    I'am starting to follow you!
    greets, Fenny

    SvarSlet
  3. Hej Heidi....der kommer flere farver...så måske kan jeg friste dig...??? :-)

    Hi Fenny...You are very welcome! And I am trying to find the translate button...then you can read some of my text too....:-)

    SvarSlet