tirsdag den 19. oktober 2010

Toilettaske...

Jeg holder fri og nyder familiens selskab, men vil lige vise Jer at:

Kosmetikpung nr. 12 fik en storesøster:

Vores ældste datter kunne bedst lide farverne på kosmetikpung nr. 12 og hun ønskede sig en toilettaske der passede til, og nu har hun fået et matchende sæt.

Patchworket er i de samme farver, med lidt størrere tern, indeni har jeg syet en lille lomme og udenpå har den fået en klar plast lomme...

Det er en sand fornøjelse at sy til hende og hendes to søstre, for de bliver altid så glade og er flittige til, at bruge de ting jeg laver...og det er jo en ren win-win situation, for jeg kan jo godt lide at lave det.

Og så vil jeg bare læne mig tilbage igen, og nyde at holde fri.

Håber I også er heldige at have ferie.

H

2 kommentarer:

  1. Hun er heldig, er hun. Lækre farver, og fint lavet:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine og dejlige farver de har

    SvarSlet