søndag den 10. oktober 2010

100 indlæg og en vinder af give-away

Jeg markere lige mit indlæg
nr. 100 med at flage:

Og så skal jeg nok gå hurtigt videre til vinderen af oktober give-away.....

Men først vil jeg gerne skrive at:
Jeg er rigtig glad for, at I var så mange der ville deltage....det er rigtig dejligt, at læse Jeres mange søde kommentarer og jeg håber naturligvis, at I fortsat vil kigge forbi.

Det er Jer og Jeres søde kommentarer, som motiverer mig til at blogge. Og lige nu er jeg motiveret mange måneder frem...;-) Tusind tak for det.
Herefter følger:
Hatten som er vundet, check på alle tallene i tal-lotteriet, klar med den lange liste af deltagere, og den yngste datter trak nr. 2 ud af posen......

                         Hjertelig tillykke til

                     SINE K-J fra Pillowcaze.

Jeg håber den vil holde ørerne dejlige varme hele vinteren...;-)

Du må gerne skrive din adresse til mig.

Rigtig god søndag til alle.

H

1 kommentar: