fredag den 10. september 2010

Det vrimler med kort....

Min overlocker har været i stykker....så jeg må vise lidt flere kort idag.....men bare rolig, jeg har fikset den, så nu skal jeg sy i weekenden,  og vise lidt mere håndarbejde i næste uge...

Kortene idag er inspireret fra 3 forskellige steder:

1. Blomster-designet fra Kreative omgivelser
2. En pakke servietter fra Søstrene Grene. (Disse kort er lavet digitalt, altså ingen saks og lim!)
3. Neon farver, som en del bloggere jo er vilde med for tiden...

Jeg måtte også prøve noget med de neon-farver, for man bliver jo påvirket af alt det man ser herinde......og jeg må indrømme, at jeg aldrig har eksperimenteret så meget med farver, som jeg gør nu, takket være alle Jer.

Jeg er stadig mest til lyse farver og gerne blå.....og det kan godt blive lidt kedeligt...

Rigtig god weekend.

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar