onsdag den 18. august 2010

Ynglings toppe

Jeg går og venter på at solen vil skinne lidt, så jeg kan tage nogle billeder af det jeg har lavet de sidste på dage....men det lader det desværre ikke til..... Hvad gør I for at få lys nok til at fotografere???? Jeg synes billederne bliver så mørke og kedelige.....

I må derfor nøjes med noget jeg har lavet for et par uger siden......Jeg har nemlig syet en hel del af disse toppe og jeg er faktisk ret glad for dem.
Min ældste datter har fået hendes første 2; en sort og en hvid.....og det næste barn vil også gerne have, så det mønster skal ikke lægges ALT for langt væk....:-)

H

2 kommentarer:

  1. er fuld af beundring af din kreative sans.. Tror jeg skal have lagt mig lidt i selen og se at komme i gang selv :-)

    SvarSlet
  2. Hej Fru Olsen.....Tusind tak. -Jeg bliver helt flov, som du roser mig....jeg viser jo bare det jeg går og pusler med....

    SvarSlet